Prieskum nákupného správania e-shopov v magazíne Obchod
Bez internetu si už niektorí z nás nevedia predstaviť život. Surfujeme na ňom v MHD, reštauráciách, potrebujeme byť stále k dispozícii, krátime si ním čakanie a vypĺňame si tak dlhé chvíľky. Ako už viete, Pricemania zrealizovala online prieskum, ktorého sa zúčastnilo 5 210 respondentov. O jeho výsledkoch informoval svojich čitateľov aj magazín Obchod.
Bez internetu si už niektorí z nás nevedia predstaviť život. Surfujeme na ňom v MHD, reštauráciách, potrebujeme byť stále k dispozícii, krátime si ním čakanie a vypĺňame si tak dlhé chvíľky. Ako už viete, Pricemania zrealizovala online prieskum, ktorého sa zúčastnilo 5 210 respondentov. O jeho výsledkoch informoval svojich čitateľov aj magazín Obchod.