Abeceda úspešného podnikateľa

Ostatní zákazníci nakúpili v:
Cena: Ihneď Do obchodu

Odporúčame: Top 20 produktov z kategórie Obchod, reklama, marketing

MIROSLAV LABAŠ (*1961, Košice) je zakladateľom, spolumajiteľom a konateľom spoločnosti Labaš, s.r.o., v súčasnosti najväčšieho domáceho veľkoobchodného a maloobchodného distribútora potravín na Slovensku. Zastrešuje vyše 700 maloobchodných predajní vlastnej značky Fresh v rámci celého územia Slovenskej ...viac

Na sklade Zobraziť cenu vrátane dopravy

Najprezeranejšie produkty v kategórií Obchod, reklama, marketing

Popis

MIROSLAV LABAŠ (*1961, Košice) je zakladateľom, spolumajiteľom a konateľom spoločnosti Labaš, s.r.o., v súčasnosti najväčšieho domáceho veľkoobchodného a maloobchodného distribútora potravín na Slovensku. Zastrešuje vyše 700 maloobchodných predajní vlastnej značky Fresh v rámci celého územia Slovenskej republiky, vo svojej sieti dodáva tovar približne 2700 aktívnym veľkoobchodným i maloobchodným zákazníkom a zamestnáva viac než 1000 zamestnancov, ktorí svojou prácou dodávajú čerstvé potraviny do tisícov slovenských firiem, reštaurácií a domácností. Je absolventom Stredného odborného učilišťa spojov, žije v Košiciach a má štyri deti.Kniha Miroslava Labaša je praktickým návodom, ktorý môže ktorýkoľvek manažér obchodnej firmy využiť na jej expanziu, zlepšenie jej organizácie a zvýšenie ziskov. Na jej stránkach sa dozviete:.Ako z pozície manažéra či majiteľa firmy správne zadávať ciele a ako ich zladiť s účelmi firmy tak, aby expandovala.Ako správne delegovať post riaditeľa, ako vyberať vedúcich pracovníkov a na základe akých kritérií povyšovať zamestnancov.Ako úspešne robiť nábor kvalitných ľudí, ako zabezpečovať dobré pracovné vzťahy a vysokú morálnu a etickú úroveň medzi všetkými pracovníkmi.Ako vo veľkoobchode a maloobchode zabezpečiť správnu cenotvorbu, ktorá bude vašou konkurenčnou výhodou a bude priťahovať nových zákazníkov.Ako robiť marketing s návratnosťou, ako a kde oslovovať nových zákazníkov a akým spôsobom zavádzať do firmy novinky a pilotné projekty.Ako rozvrhnúť, riadiť a personálne obsadiť maloobchodnú predajňu tak, aby bola vysoko zisková a zákazníci sa do nej radi vracali.Ako si pri práci manažéra uchrániť zdravie, brániť sa stresu a viesť šťastný osobný život.

Reklama

Reklama